Z UWAGI NA SYTUACJĘ EPIDEMICZNĄ CZAS DOSTAWY NIEKTÓRYCH PRODUKTÓW MOŻE ULEC WYDŁUŻENIU. PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA BĘDZIEMY WAS INFORMOWAĆ W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA TAKIEJ SYTUACJI.

Szczegółowe zasady realizacji zamówień w sklepie Dom Psa

 Dostawa i zwroty

  • Dostawa kurierem – 15 zł (w tym także za pobraniem)
  • Wysyłka za granicę: 60,00 zł
  • Darmowa wysyłka od 150 zł (nie dotyczy wysyłek za granicę)

Czas realizacji zamówień

Maksymalny termin przygotowania do wysyłki Twojego zamówienia to 3 dni robocze. Do niego dodaj czas, który potrzebny jest kurierowi na dostarczenie paczki (zwykle 1-2 dni robocze). W większości towary, które widzicie na naszej stronie mamy dostępne od ręki w magazynie w związku z tym 80% naszych zamówień jest wysyłana na drugi dzień roboczy po otrzymaniu zamówienia.
Przesyłki realizujemy według kolejności wpłynięcia zamówień. Moment, od którego liczymy czas potrzebny na dostawę, to moment zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zamówienie. W okresie przedświątecznym czas ten może się nieznacznie wydłużyć.

Odstąpienie od umowy i zwrot przesyłki

W ciągu 30 dni od daty odbioru przesyłki możesz odstąpić od umowy i zwrócić towaru bez podania przyczyny. Aby to skutecznie zrobić wypełnij FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWYpostępuj zgodnie ze wskazówkami:
  • poinformuj  nas o chęci odstąpienia od umowy sprzedaży wypełniając formularz odstąpienia i wysyłając nam go razem z zakupionym towarem (adres w formularzu)
  • odeślij produkty na podany w formularzu adres.

Po otrzymaniu zwracanych artykułów, dokonamy zwrotu pieniędzy na podane przez Ciebie w formularzu konto bankowe. Zwracamy koszt produktów oraz koszt ich dostaw (jeśli była płatna).
Ważne! Opakowania zwracanych produktów nie mogą być naruszone a produkt nie może być używany – zgodnie z ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.). Pamiętaj też o prawidłowym zabezpieczeniu artykułów na czas transportu aby nie uległy zniszczeniu.

Reklamacje

Jeżeli otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań, został uszkodzony w transporcie lub z jakiegokolwiek innego powodu chcesz go zareklamować, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami na adres mailowy kontakt@dompsa.pl. W temacie maila podaj następujące informacje: REKLAMACJA zamówienie nr XXXXX, Twoje imię i nazwisko.
Jeżeli reklamacja dotyczy zniszczonej przesyłki lub zniszczonego produktu, to do maila dołącz protokół szkody podpisany z przewoźnikiem oraz zdjęcie, które pokazuje zniszczenie.
Jeśli odsyłasz do nas produkt, wypełnij formularz reklamacyjny i załącz go do przesyłki.
Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Udzielenie odpowiedzi może nastąpić w takiej samej formie, w jakiej zostało złożone zgłoszenie bądź reklamacja.

Adres do wysyłki zwrotów i reklamacji

Morgan Katarzyna Markiewicz (sklep zoologiczny) 
Jana Kasprowicza 62
01-871 Warszawa